Harisnya, Zokni, Fehérnemű Nagykereskedés.

Megbízható ügyfeleket keresünk, meglévő partnereinknek. Cégeknek segítünk az értékesítésben, és a beszerzésben is.Szeretné tudni, hogy mit kell mindennap tennie, hogy növelje a bevételeit?


Dolgozzunk ki számodra is piacrobbantó megoldásokat!

Ingyenes Cég IQ teszt.

http://profitpanda.hu/Teszt

 

szöveg katt

Megbízhatatlan partnerek. 8 nap? Simán...

 

 

HA KERESKEDŐ VAGY:

CD hanganyag >>  Ezt mindenképen halgazsd meg.

 

 

Hogyan „működik” a magyar vásárlógépezet?

FORRÁS:www.kasszasiker.hu


Tanulságos statisztika az elmúlt évtizedekből a kisboltok helyzetét vizsgálva

Sorra tűnnek el a Föld színéről a kisboltok…


… mert elpártolnak a vevők. Márpedig vevők nélkül egy kisbolt gyakorlatilag megírhatja a végrendeletét. (Már ha sok esetben egyáltalán volna mit az utókorra hagyni.) A Nielsen kutatásai alapján csak az utóbbi években évente 6-700 kisbolt szűnt meg létezni Magyarországon. Ez a szám pedig lássuk be, aggasztó.


De miért mennek el az emberek, akik eddig a kisboltokban hagyták pénzüket?


Évtizedekig élt az a felfogás, miszerint egy bolt sikere három tényezőtől függ:helyszín, helyszín, helyszín. Ez azonban ma már nem állja meg a helyét. A 0-50 m2 közötti kisboltok nem képesek olyan széles választékot, alacsony árszintet és akciókat kínálni, mint nagyobb versenytársaik. A nagy eladóterű láncok pedig szépen
terjeszkednek tovább. A hipermarketek, diszkontok és szupermarketek piaci vonzáskörzetébe tartozó hagyományos kis üzletek vevőköre így válaszút elé kerül, vagyis: az új, nagyot válassza, vagy a megszokott régit.


Hogy megértsük, mi alapján választanak a vásárlók, meg kell vizsgálnunk, hogyan gondolkoznak…


A Nielsen számos erre irányuló kutatást végzett az elmúlt években. Eredményei alapján, Magyarországon a megkérdezettek 87%-a tartja ma már elsődleges szempontnak, hogy a pénzéért jó értékhez jusson. Az európai átlagos mutató egyébként pontosan ekkora. Ezután következik a magas minőség és a bőséges választék, és csak a harmadik legfontosabb szempont egy bolt közelsége, könnyű
elérhetősége, negyedik pedig a kedvező parkolási lehetőség.


Érdekes eredmény az is, hogy a magyarok igényei a minőséget tekintve eltérnek a nemzetközi átlagtól. Mi ugyanis nem pusztán a márkákat, hanem a magas minőségű márkákat, termékeket keressük. Ezt az igényt általában a modern boltok tudják csak kielégíteni, nem a kis üzletek. De ha egy 50m2-nél kisebb bolt piaci vonzáskörzetében sok olyan fogyasztó él, aki elfogadja, sőt kedveli kínálatát, szolgáltatásait, akkor jók az üzlet esélyei, amikor a vevők boltot választanak.


Mint csillag az égen, annyi a bolt...


A magyar bolthálózat nagyon elaprózott. Egyszerűen sok az üzlet. Nálunk 10 ezer lakosra pl. 21,3 élelmiszerüzlet jut, míg Csehországban ugyanez a szám 17,8, Ausztriában 7,8 és Belgiumban 8,1. És ez csak élelmiszer. A legtöbb bolt az északkeleti régióban fekszik, és ez az a terület, ahol a legtöbben tönkre is mennek.


Ki, hol vásárol?


A magyar vásárlók hetente átlagosan 2-3 boltot látogatnak rendszeresen. Alapvetően a fiatalok a hiperbe, az idősek pedig a diszkontba járnak. A hipermarketekben az átlagosnál több a 25-34 éves, legalább érettségizett, családban élő fogyasztó. Ezzel szemben a diszkontokban a 35 évnél idősebb, egyedül vagy nagycsaládban élőket
lehet megfigyelni. Ahol a szinglik, és a kisméretű háztartások tagjai leginkább vásárolnak, az elsősorban a szupermarket.


A kutatások szerint az is megállapítható, hogy a magyar fogyasztók nagyon érzékenyek az árakra. Boltban járva a magyarok több mint egyharmada aktívan keresi a promóciókat. Kétharmaduk tudja azt is, mennyibe kerülnek az általuk rendszeresen vásárolt árucikkek. Ennek a mai árérzékeny társadalomnak a kisboltok nehezen vagy egyáltalán nem tudnak megfelelni. Másképp kell megfogni a vevőket. Az egyetlen megoldás, hogy ki kell tűnni a tömegből…

 

 

További nagyon hasznos oldalak.

A profit legyen veled...

www.profitpanda.hu

www.sokprofit.hu

www.vevoletoltes.hu

www.globalpartner3.com

www.harisnya.hupont.hu

www.mlmuzlet.hupont.hu

www.befektetesi.hupont.hu

www.marketing-marketing.hupont.hu


További nagyon szép napot kivánok sok sikert.

Takács Imre

takacs.imre65@gmail.com


06-20-943-7178

"Mit teszel ma ami, holnap is számit?



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 34
Tegnapi: 11
Heti: 95
Havi: 787
Össz.: 418 642

Látogatottság növelés
Oldal: Hogyan „működik” a magyar vásárlógépezet?
Harisnya, Zokni, Fehérnemű Nagykereskedés. - © 2008 - 2024 - harisnya.hupont.hu

Ingyen weblap készítés, korlátlan tárhely és képfeltöltés, saját honlap, ingyen weblap.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »