Harisnya, Zokni, Fehérnemű Nagykereskedés.

Megbízható ügyfeleket keresünk, meglévő partnereinknek. Cégeknek segítünk az értékesítésben, és a beszerzésben is.Szeretné tudni, hogy mit kell mindennap tennie, hogy növelje a bevételeit?

 

Dolgozzunk ki számodra is piacrobbantó megoldásokat!

Ingyenes Cég IQ teszt.

http://profitpanda.hu/Teszt

 

szöveg katt

Pokoli árharc. 100 ezer alatt notebook!

 

 

Tanulj mások esetéből!

 

Forrás:www.kasszasiker.hu


Máris itt van az első esettanulmány, ami egy kis élelmiszerüzletről szól. És – bár könnyen lehet, hogy nem a Te üzleted portékáját kínálja –, azért félre ne dobd, hiszen nagyon sokat tanulhatsz belőle.


Miért mondjuk ezt? Mert nem csak tele van máshol is alkalmazható ötletekkel, vevőszerző trükkökkel, de azt a kemény magyar valóságot mutatja be egy egészen új szemszögből, amiben a Te üzletednek is boldogulnia kell nap mint nap.


Mire ne számíts? Üres nyafogásra és mások hibáztatására. A Kasszasiker egyik alapelve ugyanis, hogy nem a problémák gyártására, hanem azok felismerésére, kielemzésére és megoldására helyezi a hangsúlyt.


Tanulj hát mások hibáiból, sikereiből!
Hasznos olvasást kívánunk hozzá!


Egy kis, budaörsi élelmiszerbolt tanulságos és
igaz története a multikkal…


Kezdjük mindjárt az elején, hiszen jó tudni, ki, honnan indult. Első
esettanulmányunk főszereplője egy helyi kisboltos, aki Budapest mellett, Budaörsön üzemeltetett egy kis élelmiszerüzletet.


Az első időkben naponta 2-300 vásárló is megfordult nála. Jól is ment az üzlet. Egészen addig, amíg a város egyre nagyobb nem lett, és el nem lepték a multik a környéket. Egyértelmű volt, hogy ebben az árversenyben ő labdába sem rúghat.


Be is következett a zuhanás. Az egy főre eső vásárlás óriásit esett, mivel mindenki a hiperekben vette meg a tartós élelmiszereket. Ha hasonlattal kellene élnem, pontosan olyan volt ez, mint a tőzsdének 2001. szept. 11.


Mivel régen a tej 2 napig volt friss, min. 2 naponta mentek boltba az emberek. De most, hogy az otthoni spájzban sorakoztak a kockatejek, csak akkor jöttek az üzletbe a vásárlók, ha elfelejtettek valami apróságot, és akkor csak is azt az egy dolgot vették meg, amiért bementek. Sokszor csak a cigarettát, ami - jól tudjuk - fix áras, így a
kisboltnak ettől nem ment jobban.


Közeledett a csőd…


Siránkozás helyett azonban a tulajdonos megkeresett bennünket. Ekkor léptünk
közbe a Kasszasiker-stratégiával.


Az első és legfontosabb lépés volt, hogy helyzetelemzést végeztünk. Meg kellett keresni, hol vannak a lehetőségek. Nézzük együtt…


· Budaörs egy „alvó” város, azaz a bp-i munkahelyről hazaérkező dolgozók még beugranak a kisboltba valamiért, ha kell a vacsorához. Ez jogos, hiszen ezért már fáradtak kimenni a nagy üzletbe a napi strázsa és a közlekedési káosz után.


· Nagyon jól megy az üzlet az ünnepnapokon, mióta a multikat nem mernek kinyitni.


· Elég sok a helyi, környékbéli vevő, de nagyon keveset költenek.


· Egyes termékek ára annyival magasabb, mint a nagyoknál, hogy egyáltalán nem fogy - főleg a vegyi áru (mindenki a gazdaságos, multi pakkokat veszi, amiből bespájzol pár hónapra)

Minderre kellett egy jól működő és azonnali megoldáshalmaz…


· Vacsora kell a népnek? Akkor legyen friss és vonzó! Az ipari
tendenciával szemben a kisbolt a friss pékárut du. 5-re rendelte, így az összes többi kisbolttal szemben azonnal nyert ügye lett. Előtérbe helyezte tehát a vacsoraasztalra való kínálatot. Vagyis, ha már beugrott valaki a friss pékáruért, akkor biztos, hogy még megkívánt valamit, és vett mellé pl. friss zöldséget, sajtot stb. Az egy főre eső forgalom azonnal nőtt 25%-kal.


· Átnéztük a bolt választékát és a tulajdonos a következőt tette:
minden vegyi áruból max. 2 félét tartott egy márkás középáras és egy beugró árasat. Így kielégítette a környék márkahű vevőit és az árérzékeny vevőit is. És mégsem állt a pénze a hatalmas, nem mozduló árukészletben. Felszabadult némi hely is polcokon, hogy a keresett áru szem előtt lehessen.


· Az ünnepnapok előnyét pedig kihasználta marketing
kommunikációra. Hiszen ezek voltak azok a napok, amikor olyanok is
"beestek" az üzletbe, akik eddig még sosem. Nekik egy szórólapon keresztül elmondta, hogy itt minden du. 5-re érkezik a friss pékáru, a friss zöldség. És azt is, hogy itt nincs sor, mint a nagyoknál, vagyis 10 perc alatt végez a hosszú nap után, és a finom vacsival már otthon is van. És mi lett az eredmény? Egyegy ilyen ünnepnap után mindig több lett a vevője. Visszajöttek az emberek, méghozzá beszerezni a friss vacsorát.


· És mi lett a helyi, naponta beugró vevőkkel? Megjutalmazta őket egy
törzsvásárlói kártyával. Egy egyszerű, nem túl bonyolult rendszerű kártyával, amivel bizonyos vásárlás / hó után a vevő kedvezményt kapott. Így sokkal bátrabban és szívesebben vásároltak, azaz nőt az egy főre eső forgalom is.

És mi van azóta a kis budaörsi bolttal?


Ma már több üzlet bezárt a környéken, de ez a kisbolt virágzik, hiszen ide járnak az emberek…


Mi a tanulság?


Nézd meg, mit nem szeretnek a vevők a konkurenciádban! Legyél Te az, aki megadod számukra azt a pluszt, amire vágynak. Ahogy ez a kisbolt is tette, amikor du. 5-re rendelte a friss árut, vagy kinyitott ünnepnapokon is. Teríts vevőid elé könnyű megoldást a problémáikra. Szeretni fogják, hidd el!

 

További nagyon hasznos oldalak.

A profit legyen veled...

www.profitpanda.hu

www.sokprofit.hu

www.vevoletoltes.hu

www.globalpartner3.com

www.harisnya.hupont.hu

www.mlmuzlet.hupont.hu

www.befektetesi.hupont.hu

www.marketing-marketing.hupont.hu


További nagyon szép napot kivánok sok sikert.

Takács Imre

takacs.imre65@gmail.com


06-20-943-7178

"Mit teszel ma ami, holnap is számit?



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 11
Tegnapi: 50
Heti: 88
Havi: 1 360
Össz.: 409 871

Látogatottság növelés
Oldal: Tanulj mások esetéből!
Harisnya, Zokni, Fehérnemű Nagykereskedés. - © 2008 - 2024 - harisnya.hupont.hu

Ingyen weblap készítés, korlátlan tárhely és képfeltöltés, saját honlap, ingyen weblap.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »