Harisnya, Zokni, Fehérnemű Nagykereskedés.

Megbízható ügyfeleket keresünk, meglévő partnereinknek. Cégeknek segítünk az értékesítésben, és a beszerzésben is.Szeretné tudni, hogy mit kell mindennap tennie, hogy növelje a bevételeit?

 

Dolgozzunk ki számodra is piacrobbantó megoldásokat!

Ingyenes Cég IQ teszt.

http://profitpanda.hu/Teszt

 

szöveg katt

Siralmas bevétel. Vásárlók, merre jártok? 

 

 

Hogyan tartsd meg EGY ÉLETRE A VEVŐIDET?

FORRÁS:www.kasszasiker.hu


Azt mondják, ez az igazi művészet, de valójában ez is „csak” marketing…


…hát olvass, tanulj és cselekedj!


Carrigan Cserna Katalin tanulmánya a magyar kisboltok tulajdonosainak


Nem tudom, Te hogy vagy vele, de nekem reggelente, ébredés után már jár az agyam a napi feladataimon. Végiggondolom, mit, hogyan fogok csinálni, és ez jó érzéssel tölt
el, hiszen ez az a kis terv, amit napközben bármikor elő tudok húzni, hogy minden pontosan a megfelelő tempóban és módon történjen. Ez a siker egyik titka. Egy jól felépített stratégia.


Ha a Te reggeli gondolataid a boltod körül forognak, és mindebbe némi aggodalom is keveredik, pl.


· hogy hogyan tudnád rávenni vevőidet, hogy legközelebb is Nálad vásároljanak, és elégedetten térjenek vissza,
· hogyan legyenek igazi törzsvásárlóid, akik nem azért térnek be Hozzád nap, mint nap, mert nincs más, akinek elmesélhetik szomorú élettörténetüket, hanem mert vásárolni akarnak…


…akkor bizony Neked is szükséged lesz a sikerhez egy jól működő stratégiára.
Méghozzá egy jól működő és bevált marketingstratégiára, amivel reggelente nem a frász kerülget, hogy hány vevőt veszítesz el, hanem a jó érzés, hogy ma mennyi ember tér be Hozzád újra és újra. Ehhez fogok most Neked jól bevált trükköket elárulni…


KÉZENFEKVŐ, DE VAJON HASZNÁLOD?


Találós kérdés: mi az, amit egy boltba bemenet mindannyian természetesnek fogadunk el, beletörődtünk már rég, de ha valahol nagyritkán rácáfolnak, akkor aztán felcsillan a szemünk?


Nem megy? Hát persze, hiszen természetes, hozzászoktunk. A semmilyen kiszolgálás.


A legügyesebb marketing stratégián is túltesz, ha a vevő kiváló szolgáltatásban részesül, ha úgy érzi: itt aztán megkapott mindent a pénzéért, megbecsülték azért, mert ezt a boltot választotta és nem egy másikat. Mik azok a dolgok, amikre oda kell figyelned?


A képzett alkalmazott:
Milyen a dolgozó viselkedése és magatartása? Örül-e minden vevőnek, kedves-e velük? Érti a dolgát, képzett és szakmailag felkészült? Nem fog a vásárló visszatérni, ha csak egy üres mosolyt kap...


Kényelmi szempontok:
· Van hova leülnie a vendégednek, vevődnek, ha elfáradt?
· Kényelmesen tudja tolni a babakocsit, bevásárlókocsit? Az emberek nem szeretik a zsúfoltságot, nem kell mindent kipréselni a raktárból az eladótérbe...
(pl., ne várd el, hogy a szorosan tömött vállfák között találjon magának egy megfelelő ruhát. Nagy „munka” elé állítod, pedig ő nem „dolgozni” jön be Hozzád.)
· Van mosdó, és ha igen, akkor szívesen használnád Te is?
· Könnyű parkolni a boltod előtt?
· Könnyű a boltból kivinni a kocsiig a vásárfiát?


Egyéb szolgáltatások
· Vizsgáld meg a nyitva tartásodat: fontos, hogy ismerd a konkurencia nyitva tartását is, és a Tied ennél jobb legyen.
· Tudsz olyat nyújtani, amit más nem? Pl. milyen garanciát kínálsz, házhoz szállítasz-e? Valami kis plusz, amivel Nálad többet kapnak a vevők.


ÉRTED VAN A BOLT VAGY A VEVŐÉRT?


A vevőnek adsz-e igazat elsőre, ha visszahoz egy hibás terméket, vagy ha csak egyszerűen meggondolja magát, és ki akarja cserélni, vagy visszakéri a pénzét? Vagy azonnal védekezni kezdesz, és görcsösen ragaszkodni a pénzedhez?


Ne felejtsd el: semmi nem erősíti annyira a vásárlói hűséget, mint amikor
gálánsan oldod meg egy problémáját, amivel Hozzád fordult. És ez nem
megadás, vagy nem a terméked/szolgáltatásod vagy boltod minőségi lefokozása, sőt!
Tekintsd ezt marketing befektetésnek, amivel valakit egyrészt egy életre
megszerezhetsz, másrészt céged élő reklámjává avanzsálsz.


MIVEL IDEGESÍTI A VEVŐKET A KONKURENCIÁD?


Járj utána, van-e valami, amit a vevő ki nem állhat a konkurenciádban! Kérdezd meg tőlük, és utána törekedj arra, hogy Te azt átlagon felül jól csináld.


Talán nem is gondolnád, de ezzel két legyet ütsz egy csapásra. Mert ha előnyt kovácsolsz konkurenciád hibájából, máris megvan a reklámalapod. Vagyis innentől kezdve lesz mit kiemelned a hirdetéseidben. Ez lesz az, ami Nálad megvan, és a többieknél nincs. És hidd el, a pozicionálás (vagy differenciálás) az egyik legerősebb marketingfegyver.


ADJ A VEVŐIDNEK SIKERÉLMÉNYT!


Egy vevő akkor jön vissza Hozzád szívesen, ha sikerélményben volt része. Igenis egy jó akció, egy olcsón vett áru (még ha nem is volt rá nagy szüksége) sikerélményt szerez, és ez jó érzéssel tölti el őt.


Az impulzusvásárlás (amikor valamit meglátsz és megveszel, pedig nem is tervezted), örömet szerez. Hiszen mi történt? Megjutalmaztad Magad, amit azzal racionalizálsz, hogy megérdemelted. Jó önkép, jó élmény, vagyis a vevő ilyenkor szereti magát, boldog és trallala - az ilyen boltokba élmény visszajárni!


Hogyan tudsz sikerélményt biztosítani a vevőnek? Legyenek nagyon olcsó, akciós termékek, alacsony értékűek, amit gondolkodás nélkül is megvehet a vevő. Legjobb példa erre az IKEA: szinte nincs ember, aki üres kézzel jönne ki onnan.


Legyen egy meglepetés ajándék a vevőnek a szolgáltatáshoz. Hajvágáshoz és festéshez ingyen manikűr, porcelántöméshez ingyen fogfehérítés, franciaágyhoz ingyen ágytakaró.


Egy kis finomság: ha még vásárlás előtt eláruljuk, hogy ajándék jár bizonyos dolgokhoz, akkor azzal az ELSŐ vásárlást segíted elő - tulajdonképpen csak egy akciót kínálsz, semmi többet. Ha viszont megvárod, míg a vevő megveszi az adott terméket, szolgáltatást, és csak UTÁNA kapja meg a meglepetés ajándékot, akkor varázsolod
a vásárlást élménnyé!


TÖRZSVÁSÁRLÓI PROGRAM


Van egy egyszerű módszer, amivel óriásit lendíthetne minden bolt a forgalmán, amivel rendkívül hatékonyan és olcsón tarthatná meg vevőit.


A boltok többsége mégsem használja ezt ki.


Pedig egyszerű: kezdj el vevőadatbázist építeni! Persze nem fog egyből jelentkezni a hatása: egy komoly adatbázist évekig kell építeni, ápolni, de hát hosszú távra tervezel, nem igaz? Az, aki rendelkezik egy vevőadatbázissal, az átvészelheti a nehéz időket, megszüntetheti az uborkaszezont, könnyebben megtarthatja a vevőket, és a márkanevét is erősítheti.


Hogyan?


Először is, kezdj el egy procedúrát, amivel mindenkinek felajánlasz valamit cserébe a címéért, hiszen különben miért is adná meg, igaz? Lehet egy bón, lehet egy ígéret, hogy csak nekik egy héttel korábban megnyitod az akciókat, lehet egy kis ajándék.
Ha email címet kapsz, az a legjobb. Ha nincs, a postai is megteszi.


Ez az adatbázis olyat ad majd, amit a tömegmarketing soha nem fog:
direkt, akár névre szóló kommunikációt, ami hatásosabb és egyben
költséghatékonyabb, mint a legtöbb marketing eszköz. Ez az, amivel a multik soha nem fognak élni. Ha jól csinálod, a Te kommunikációd közvetlenebb lesz, amivel jobban tudnak azonosulni az emberek.


HŰSÉGPROGRAMOK


Vásárlóidat pontokkal, bónokkal, vásárlástól függő kedvezményekkel jutalmazhatod, hogy érdekeltek legyenek a további vásárlásban. Az ilyennek erős pszichológiája van, hiszen, ha gyűjti a kedvezményeket, akkor azokat nem tudja máshol beváltani, sőt még vesztesége is lesz a vevőnek, ha a konkurenciádhoz megy.


A legegyszerűbb ilyen, amit mégis kevés helyen látok, a gyakoriság utáni
kedvezmény. A szoláriumoknál már nagyon jól működik, hiszen Ők eladnak egy 10 alkalmas bérletet és így olcsóbb egy alkalom, mintha külön vennénk. De miért ne működhetne ez a fodrásznál, kozmetikusnál vagy akár a számítástechnikai üzletben – persze, testre szabott módon.


A törzsvásárlói kártyát csak akkor ajánlom, ha az üzlet nagyon jól megy, és a kedvezményt elbírja az árrés, mert bizony ez egy drága eszköz tud lenni. Ha viszont nagyon kicsi a kedvezmény, akkor nem ér semmit (a vásárló 5% alatti kedvezményre nem fog megmozdulni.)


Figyelj arra, hogy a törzsvásárlói rendszered egyszerű, nagyon könnyen
érthető legyen. Ha túlbonyolítod a rendszert (pontok gyűjtése, pontokért tárgy, stb.) akkor nem fogják érteni, és nem is fogják értékelni. Vagyis ha törzsvásárlói kártyában gondolkozol, akkor az legyen egyszerű, leginkább pénzre fordítható, minimum 5%-os kedvezmény.


EGY UTOLSÓ SZÓ AZ ÁLLANDÓSÁGRÓL


Ha vevőidet egy életre meg akarod tartani, akkor verhetetlen kell, hogy légy stabilitásban. Ha találsz egy jó marketingeszközt az itt leírtak között, akkor próbáld meg sok-sok évig fenntartani. Hiszen a megbízhatóság, a stabilitás, a kiszámíthatóság fogja legjobban öregbíteni a hírnevedet, és építeni a márkádat a vevőid fejében.


Még egyszer összefoglalva a fenti marketing trükkök…


1) Rázd gatyába az eladóidat emberi és szakmai téren, adj vevőidnek kényelmet, helyet és olyan kiszolgálást, ami pozitív képet fest boltodról. Mindig gondolj arra, Te miért mennél vissza egy boltba!


2) Légy gáláns a problémamegoldásban, mert ha azt kapja a vevő, amiért bement Hozzád, el fogja mondani másnak is! De azt is, ha nem így történt…


3) Tudd meg, mit nem szeret a vevő a konkurenciádban, és légy Te az, aki ezt másképp csinálja! Reklámozz ezzel az előnnyel, és máris pozicionáltad Magad!


4) Tedd a vásárlást élménnyé, sőt sikerélménnyé vevőidnek! Ez az ő jutalmuk, amiért máskor is be fognak térni Hozzád!


5) Készíts adatbázist, és kommunikálj közvetlenül vevőiddel! Ne feledd elővenni ezt az eszközt, mielőtt beköszönt a holtszezon.


6) Jutalmazd a hűséget! Adj játékot és egyben okot vevőid kezébe, hogy Nálad vásároljanak, és ne a konkurenciádnál! Vigyázz, hogy ne bonyolítsd túl a rendszert!


7) Légy stabil és kiszámítható a vevőid számára, hogy mindig számíthassanak Rád!


+1 bónusz tanács: Cselekedj már holnap! Határozd el, hogy sikerülni fog, és tegyél is érte. Attól még senkinek nem ment jobban, hogy tudatában volt a trükköknek. Te is kellesz hozzá! Hajrá!

 

További nagyon hasznos oldalak.

A profit legyen veled...

www.profitpanda.hu

www.sokprofit.hu

www.vevoletoltes.hu

www.globalpartner3.com

www.harisnya.hupont.hu

www.mlmuzlet.hupont.hu

www.befektetesi.hupont.hu

www.marketing-marketing.hupont.hu


További nagyon szép napot kivánok sok sikert.

Takács Imre

takacs.imre65@gmail.com


06-20-943-7178

"Mit teszel ma ami, holnap is számit?

 



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 31
Tegnapi: 11
Heti: 92
Havi: 784
Össz.: 418 639

Látogatottság növelés
Oldal: Hogyan tartsd meg EGY ÉLETRE A VEVŐIDET?
Harisnya, Zokni, Fehérnemű Nagykereskedés. - © 2008 - 2024 - harisnya.hupont.hu

Ingyen weblap készítés, korlátlan tárhely és képfeltöltés, saját honlap, ingyen weblap.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »