Harisnya, Zokni, Fehérnemű Nagykereskedés.

Megbízható ügyfeleket keresünk, meglévő partnereinknek. Cégeknek segítünk az értékesítésben, és a beszerzésben is.Szeretné tudni, hogy mit kell mindennap tennie, hogy növelje a bevételeit?

 

Dolgozzunk ki számodra is piacrobbantó megoldásokat!

Ingyenes Cég IQ teszt.

http://profitpanda.hu/Teszt

 

"A tudás a legnagyobb gazdagság.
A nem tudás a legnagyobb kockázat."

 

szöveg katt

Marketing gyorstalpaló. Kinek is adok el?  

 

 

Hogyan csalogass a boltodba.
TÖBB VEVŐT?


Ismerd meg azokat a bevált marketingmódszereket,
amikért ha kellene, boltosok ezrei verekednének meg…

Forrás:www.kasszasiker.hu


…Te ne tedd! Csak olvass, tanulj és cselekedj!


Carrigan Cserna Katalin tanulmánya a magyar kisboltok tulajdonosainak


Hihetetlen, hogy mennyi bolt van, akik azt hiszik: csak azzal, hogy "vannak", már mindent megtettek azért, hogy vevőket szerezzenek. Hiszen elsétál elegendő ember a bolt előtt. Hiszen elmesélik a barátaiknak, hogy hol vették azt a cuki kis blúzt, azt a Lego-t, vagy azt a fotelt.


Te, aki ezt a tanulmányt olvasod, már nem közéjük tartozol, hiszen megtetted az első lépést, hogy kitörj. Megmutatom Neked, mennyi, de mennyi remek módszer van, amiket nem is nehéz megvalósítani, nem is drágák, és mégis annyival több vevőt eredményeznek, ami minden kiadott forintért, minden beleölt energiáért bőségesen fog kárpótolni Téged.


KEZDD A HÁZAD TÁJÁN!


Kézenfekvő, mégis nagyon sokan elfelejtik kihasználni a saját területük adta ingyenes  lehetőségeket.


A legtöbb üzletnek van ablaka, kirakata, parkolója stb.


Itt egy kis gyakorlat: menj ki az utcára és közelítsd meg az üzletedet (próbálj meg úgy viselkedni, mintha életedben először, átlag vásárlóként járnál ott.) Rajta, menj ki, és a következő kérdéseket tedd fel Magadnak:


· Észreveszem-e az üzletet egyáltalán? Vagy ügyesen el van rejtve a járókelők elől?
· Első ránézésre "ordít-e", hogy mit árul?
· Tiszta, gusztusos, bizalomgerjesztő-e a környék (pl. üres-e a hamutartó?)
· Van-e bármi reklám, tárgy, plakát, de akár az eladó kedves mosolya - bármi, ami arra ösztökél, hogy megálljak és megnézzem mit árul ez az üzlet?
· Van-e egy olyan szembeötlő, ellenállhatatlan ajánlat, ami miatt azonnal be kell, hogy nézzek az üzletbe?
· De jobbat kérdezek: Már kívülről látható, hogy mitől más ez az üzlet, mint a többi? Van-e bármi, amivel tudatosan megkülönbözteted az üzletedet? Ami miatt egyedi? Ami miatt nem az ár lesz a fontos a vevőnek?


Ha ezekre mind igennel válaszoltál, akkor, és csakis akkor léphetünk
tovább a következő szintre. Miért fontos ez?


Nemrégiben dolgoztam együtt egy bolttal, ami már sok-sok éve ugyanott szolgálja ki vevőit. Azt fedeztük fel, hogy míg a reklámok színvonalasak és a cég sokat is költ rájuk, a vevőknek csalódás a bolt, mert nem ugyanazt kapják vissza, mint amit a reklám ígér, amit az alapján elvárnak. A reklám finom, elegáns, stílusos, míg a bolt
bizony nem volt rendesen kicicomázva, karbantartva. Az ilyen helyekre csak egyszer megy be a vevő (jó esetben), hiszen csalódás éri. Tehát első lépésként mindig a bolt belsejére, külsejére költs.


TUDSZ AJÁNLANI EGY JÓ BOLTOT?


Van egy taktika, ami rengeteg vevőt szerezhet Neked. Ha ezt az egyszerű eszközt nem használod ki, akkor bizony sok üzlettől esel el. Pedig nagyon egyszerű, és sziklaszilárd pszichológiára épít.


Vajon mi a legerősebb lökés, ami egy vevőt beterelhet egy új boltba? Mi az a reklám, ami hatásában maga mögött hagy bármilyen TV-reklámot,
óriásplakátot vagy sajtóhirdetést?


Ha egy megbízható forrás mondja azt, hogy "oda menj be, az jó lesz Neked - nekem is jó volt!", vagyis az AJÁNLÁS.


Ehhez tedd a következőt: keress egy másik boltot, egy olyat, aki ugyanarra a célközönségre céloz, de nem konkurensed. Állapodjatok meg, hogy egymás boltjában
kirakjátok a másik szórólapjait. Így azok a vevők, akik már ismerik a partneredet, bíznak benne, sokkal nyitottabbak lesznek a Te ajánlatodra is.


Még jobb, ha nem szórólapot, hanem kuponokat teszel ki. Pl.: egy fodrász kitehet egy kupont egy kozmetikusnál arról, hogy "Önnek is lelapul a frizurája a kozmetikusnál?
Jöjjön át hozzánk, és most a hajmosást ajándékba kapja!" - vagy valami ilyesmit. A lényeg, hogy olyan ajánlatot adj a partner bolt vevői részére, amik nagyon könnyűvé, fájdalommentessé, sőt, kívánatossá, kihagyhatatlanná teszik az első látogatást Nálad.


Fontos, hogy egy vevő értékét sosem szabad az első vásárlás alapján
megítélned!


Minden vevőt úgy kell nézni, hogy „mennyit fogok rajta keresni” az egész élete során?
A mobilcégek jól tudják ezt, és ezért kínálják 20-30 ezer forinttért azokat a telefonokat, amiket ők 100 ezer forint körüli összegért vásárolnak a gyártótól, hiszen tudják, hogy ha egyszer megfogtak egy ügyfelet, akkor amíg az velük marad, bőven
behozza az elején ráköltött összeget. Így viszont sokkal hamarabb csatlakoznak hozzájuk, mintha már az elején profitot akarnának keresni a vevőn.


Ezért csodálkozom mindig, hogy a DVD kölcsönzők tagsági, belépési díjat szednek:hiszen ezzel éppen megnehezítik az első vásárlást. Milyen rövidlátó gondolkodás ez:"ha már bejött, gomboljunk le róla gyorsan pár forintot csak azért a megtiszteltetésért, hogy nálunk kölcsönözhet!"

Ha nekem DVD kölcsönzésből kellene megélnem, az első nap kitennék egy hatalmas plakátot ezzel:


"Az első 3 videót/DVD-t ingyen viheti! Most a belépési és tagsági díj: 0 Ft!"


...és utána a környék összes boltosához elmennék egy barátságos mosollyal, vinnék nekik ajándékba egy új DVD-t, vagy egy örök tagságit, és megkérném őket, hogy tegyék ki a kuponjaimat a boltjukba. Sokkal olcsóbb, mint hirdetéseket feladni a
kerületi vagy városi lapban - és a hatása ráadásul verhetetlen lesz.


Mikor ezt ajánlom, a leggyakrabban ez a reakció: „de hát ezt
kihasználnák az emberek!”


Nos, igen, az 1%-uk. Veszteni is fogsz rajta. De ez mind eltörpül ahhoz képest, hogy a többieknek olyan pluszt adsz, olyan vonzóvá teszed a boltodat, ami bőségesen behozza, elhanyagolhatóvá teszi a veszteségedet.


TRÜKKÖK, PROMÓCIÓK


Ha a boltod nevét akarod fényesíteni, a márkádat építeni, vedd végig a
szegmenseidet és kedveskedj nekik.


Legyenek olyan napok, amikor a nyugdíjasok vásárolhatnak kedvezménnyel. Legyen külön a családoknak kedvezmény, vagy ajándék.


Éreztesd velük, hogy fontosak Számodra, és hogy nem csak beszeded a
pénzüket, de néha valamit vissza is adsz nekik. Ettől lesz kétoldalú a kapcsolat.


Ha a sajtó, pl. a szakmai vagy a helyi újság érdeklődését akarod Magadra irányítani, akkor támogasd a helyi óvodát, iskolát vagy adj kedvezményt a helyi gyerekeknek.


Légy ott a helyi rendezvényeken, szervezz nyereményjátékokat, hívj meg egy nevesebb művészt - és okosan, mindig tájékoztasd erről a helyi médiát jó előre, mert nekik híranyagra, Neked pedig publicitásra van szükséged. Ugye, milyen jó kis kölcsönösség ez? Mindenki jól jár. Ezek nem drága dolgok, csak egy kis fantázia kell hozzájuk, és
bizony megéri, ha az ember ingyen bekerül a helyi újságba.


Gondolj csak bele, mennyit kéne fizetned ugyanezért, ha direkt
reklámoznád Magad egy kis rublikában valahol a többi cég között.


HOGYAN HIRDESS?


Egy bolt nem hozhatja ki a legtöbbet magából, ha nem reklámoz folyamatosan. El lehet tengődni, de a profik tudják: ahhoz, hogy mindig jöjjenek újabb és újabb vevők, ahhoz, hogy frissen tartsák az ismertségünket, bizony találni kell egy jó reklámot és
hozzá egy jó médiát, amit akár éveken keresztül változatlanul használhatunk.


Én hiszek abban, mert látom, tapasztalom, hogy minél több, annál jobb, azaz minél több emberhez jut el a hirdetésed, annál több érdeklődő lesz. Ez mindenképen megállja a helyét akkor, amikor közvetlenül a fogyasztónak adsz el pl. élelmiszert, cipőt, papírárut stb., de akár a bútor- vagy ingatlanértékesítés terén is működik.


A legjobb eszköz egy folyamatos, akár évekig tartó kampány. Ehhez találj médiát (helyi újság, helyi rádióadó, plakát egy forgalmas sarkon, téren), ahol rendszeresen reklámozhatsz, de akár szórólapozhatsz is. Az újságoktól kérj hosszú távú együttműködési ajánlatot, így azonnal jobb árakat érhetsz el.


Na, de mit reklámozz?


Fontos, hogy olyan terméket, szolgáltatást kínálj, ami a többséget érdekli, ezért látod
Te is mindig szilveszterkor a virslit, télen a banánt, tavasszal a csoki nyulat a reklámokban. Fontos, hogy a választék azon termékét tedd be, ami a legolcsóbb, azaz ún. "első" áras termék, mert a vevő arra fog emlékezni, hogy virsli 199 Ft-tól van az
üzletben, vagy gyerek íróasztal 9990 Ft-tól vagy akár a hajvágás 400 Ft-tól. Ez elég ahhoz, hogy bejöjjön, és ha ott van, akkor akár megveheti a drágábbat is.


A gyakoriság terén a tapasztalatok azt mutatják, hogy minimum kéthetente, de a legjobb, ha hetente tudsz Magadról valamilyen hírt adni. Ennél kevesebb már nem kelti a vevők fejében a folyamatosság érzését, ami pedig elengedhetetlen a márkaépítéshez.

Még egyszer összefoglalva a fenti marketing trükkök…


1) Tedd rendbe a boltodat és környékét, használj ki minden négyzetcentimétert a szépítésre és a reklámozásra! Ne felejtsd: amíg a bolt nem szép, addig a reklám csalódást okoz!


2) Paktálj le a környékbeli boltokkal, hogy szórólapokkal, kuponokkal ajánlhassátok egymást. Mindkettőtöknek növekedni fog a forgalma. És ne felejtsd el: szánj pénzt a vevő megszerzésére, és utána tartsd meg őket egy életre!


3) Szervezz játékokat, rendezvényeket, fűszerezd fel a környék életét, és kösd össze mindezt ingyenes média megjelenésekkel!


4) Találj egy jó reklámot, egy jó médiát, és reklámozz folyamatosan, megállás nélkül! Az első reklámnak minden bizonnyal semmi hatása nem lesz, de hamarosan megindul a tömeg!


+1 bónusz tanács: Cselekedj már holnap! Határozd el, hogy sikerülni fog, és tegyél is érte. Attól még senkinek nem ment jobban, hogy tudatában volt a trükköknek. Te is kellesz hozzá! Hajrá!

 

További nagyon hasznos oldalak.

A profit legyen veled...

www.profitpanda.hu

www.sokprofit.hu

www.vevoletoltes.hu

www.globalpartner3.com

www.harisnya.hupont.hu

www.mlmuzlet.hupont.hu

www.befektetesi.hupont.hu

www.marketing-marketing.hupont.hu

 


További nagyon szép napot kivánok sok sikert.

Takács Imre

takacs.imre65@gmail.com


06-20-943-7178

"Mit teszel ma ami, holnap is számit?

 

 




Weblap látogatottság számláló:

Mai: 29
Tegnapi: 11
Heti: 90
Havi: 782
Össz.: 418 637

Látogatottság növelés
Oldal: Hogyan csalogass a boltodba TÖBB VEVŐT?
Harisnya, Zokni, Fehérnemű Nagykereskedés. - © 2008 - 2024 - harisnya.hupont.hu

Ingyen weblap készítés, korlátlan tárhely és képfeltöltés, saját honlap, ingyen weblap.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »